آخرین آمار از آپدیت گوشی ها به آندروید ۴
محمود رودینی
welcome to my weblog
بعد از معرفی نسخه ۴ آندروید با نام بستنی حصیری، مهمترین سوالی که مطرح شد این بود که کدام تلفن ها به این نسخه آپدیت می شوند و کدام یک خیر؟ از آنجایی که وظیفه آپدیت این گوشی ها بر عهده تولید کنندگان است، بنابراین جواب این سوال نیز در دست همین شرکت ها می باشد.
تولید کنندگان در مورد ارائه آپدیت بسیار محتاط عمل می کنند و در اکثر موارد فقط به تعدادی از محصولات برترشان اشاره کرده و از احتمال ارائه این آپدیت می گویند. در این میان شرکت ال جی اولین شرکتی بوده که در فیس بوک خبری در این باره منتشر کرده و گفته که فعلا هیچ کدام از محصولات این شرکت به این نسخه آپدیت نخواهند شد، اما بعد از شکایت بسیاری از مردم و اپراتور ها این شرکت مجبور شد که بپذیرد برای تعدادی از تلفن های برتر این شرکت آندروید ۴ را عرضه کند. اما شرکت اچ تی سی حتی از ال جی نیز محتاط تر بوده و فقط به بیان این جمله که ” ما در حال برسی این نسخه از آندروید هستیم” اکتفا کرده و بجز تایید یک مورد ارائه آپدیت برای دیگر تلفن های این شرکت در حاله ای از ابهام باقی مانده است.

شرکت سامسونگ که از نظر بروزرسانی وضعیت بهتری از دیگر تولید کنندگان دارد اعلام کرده که تمام تلفن های این شرکت با کد ۹*** این آپدیت را دریافت می کنند، البته این خبر کمی بعید بنظر می رسد چرا که تلفن های زیادی با این کد وجود دارند که از جمله آنها می توان به گلکسی اس اصلی اشاره کرد. جدای از آن سامسونگ سال پیش در آپدیت به نسخه جینجربرد نیز بسیار تاخیر داشت و این مسئله باعث بد بینی مردم به عرضه این آپدیت ها شده است.
شرکت موتورولا که نزدیک ترین شرکت به گوگل است، تنها تولید کننده ای است که نه تنها نام تلفن ها، بلکه زمان آمدن آپدیت ها را نیز تایید کرده است. این شرکت اعلام کرده که ۶ هفته بعد از اعلام گوگل این آپدیت ها به دست دارندگان خواهد رسید.
و اما در آخر شرکت سونی اریکسون که وضع بسیار بدی دارد گفته است که تمام تلفن های عرضه شده در سال ۲۰۱۱ به این نسخه آپدیت خواهند شد. البته این کار برای شرکت سونی اریکسون بسیار سخت خواهد بود چرا که حدودا ۱۰ تلفن از این شرکت در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است و این تلفن ها فروش آنچنان خوبی نیز نداشته اند. جدای از این، اکنون این شرکت زیر نظر سونی اداره می شود و این احتمال وجود دارد که سونی این تعهد را نپذیرد و زیر بار سنگین این آپدیت ها نرود.
در زیر نام و زمان تلفن هایی که این آپدیت را دریافت می کنند، مشخص شده است. اطلاعات این جدول از سایت معتبر phonearena استخراج شده که از صحت بالایی برخوردار است. البته لازم به ذکر است که تعدادی از این اطلاعات ممکن است در آینده از طرف تولید کنددگان تغییر پیدا کند. بنابراین برای اطلاع از آخرین اخبار مجددا به این سایت یا سایت های مهم خبری مراجعه کنید.منبع:نت ویزارد

Click this bar to view the full image.

__________________



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 825
بازدید کل : 219366
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket